Obchodní podmínky

Ceny
Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (Kč). Ceny zahrnují příslušnou DPH (daň z přidané hodnoty) v zákonné výši. Celková cena dále zahrnuje náklady na dopravu, platbu a dodání zboží. Ceny uvedené v den, kdy zákazník odešle svou objednávku, jsou platné v průběhu celého procesu nákupu.
Nákup
Při objednání zboží na stránkách www.halinapawlowska.cz se po potvrzení objednávky zaslaném na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem (“potvrzení objednávky”) uzavírá závazná kupní smlouva. K potvrzení objednávky musí dojít nejpozději do 24 hodin po obdržení objednávky. Objednávky odeslané v období od pátku do neděle nebo o svátcích pak musí být potvrzeny nejpozději do 18:00 hodin následujícího pracovního dne. Změny v již potvrzené objednávce nejsou možné.
Objednávky dodáváme do zemí EU.

Dodací termíny a oznámení o dodávce
Snažíme se, aby zboží, které je na skladě, bylo odesláno do sedmi (7) pracovních dnů po potvrzení objednávky. Zákazník by měl tedy zásilku obdržet přibližně do deseti (10) dnů. Pokud zboží na skladě není, snažíme se, aby zákazník zásilku obdržel do šesti (6) týdnů od potvrzení objednávky. Uvedené dodací termíny představují pouhý odhad a závisí zejména na fungování mezinárodní i vnitrostátní poštovní služby. V období zvýšené zátěže poštovních služeb (např. před Vánoci) může dodání zboží trvat o něco déle než obvykle. Proto žádáme zákazníky, aby si zboží, které chtějí obdržet do Štědrého dne, objednávali nejpozději do 10. prosince.
Pokud by se dodávka zboží oproti předpokladu zdržela, je zákazník oprávněn svůj nákup zrušit. V takovém případě je zákazník povinen kontaktovat nás na kontaktní adrese halipawl@gmail.com a informovat o zrušení svého nákupu.
Objednávky odesíláme prostřednictvím společnosti Česká pošta nebo Geis Parcel.
Česká pošta dodává zásilky na adresu uvedenou zákazníkem v obvyklé pracovní době, tj. od 8:00 do 16:00 hodin místního času. Geis Parcel dodávají zásilky na adresu uvedenou zákazníkem v době od 8:00 do 18:00 hodin a s jejich doručením můžete počítat do dvou pracovních dnů od odeslání zásilky. Pokud se zákazník obvykle v tuto dobu zdržuje na jiném místě, doporučujeme uvést jako dodací adresu tu adresu, kde se zákazník během uvedené pracovní doby obvykle nachází.

Pokud pracovník České pošty nezastihne adresáta, zanechá oznámení o uložení zásilky na poště se všemi instrukcemi.
Geis Parcel vás o doručení zásilky uvědomí mejlem 24 hodin předem.

Manipulační poplatky a poštovné
U každé objednávky bude účtován standardní manipulační poplatek a poštovné, a to bez ohledu na počet objednaných kusů zboží nebo na místo určení, kam má být zásilka doručena. Tento poplatek kryje náklady na manipulaci, balení, platby, služby a dodávku zboží, jež vzniknou ve vztahu ke každé objednávce.
Standardní výše manipulačního poplatku a poštovného u všech objednávek zasílaných do zahraničí činí 199 Kč. Pro lepší orientaci může být ekvivalent této částky uveden i v dalších měnách.
Pokud si zákazník není jistý, zda dodáváme zboží do určité oblasti, doporučujeme mu kontaktovat nás před odesláním objednávky.
Platba
Platby je možno provádět kreditní kartou online, nebo na dobírku.
Při platbě kreditní nebo debetní kartou musí zákazník uvést číslo karty, CVC kód a dobu platnosti karty. Transakce by pokud možno měla být též ověřena systémem 3D-Secure. Příslušná částka bude odečtena ze zákazníkovy kreditní karty v okamžiku, kdy bude zásilka připravena k odeslání ze skladu. Z debetní karty s přímým zaúčtováním bude příslušná částka odečtena v okamžiku, kdy zákazník odešle a akceptuje objednávku.
U všech držitelů kreditních i debetních karet může být provedena kontrola platnosti a podána žádost o autorizaci u vydavatele karty. Pokud vydavatel karty odmítne autorizovat platbu na účet společnosti, obdrží zákazník hlášení o chybě spolu s žádostí, aby zvolil jiný způsob platby. V takovém případě naše společnost neodpovídá za jakékoli zdržení nebo nedoručení objednávky, a to až do okamžiku uskutečnění platné a autorizované platby.

V případě dodání zboží na dobírku je zboží hrazeno při jeho doručení.

Právo na odstoupení od smlouvy / vrácení zboží
Zákazníkům poskytujeme 30denní lhůtu na odstoupení od kupní smlouvy.
Zákazník je povinen zajistit vrácení zboží a je v takovém případě povinen uhradit poštovné a nese také riziko poškození zásilky během přepravy. Doporučujeme zákazníkům, aby si uschovali doklad o odeslání zásilky a případně i číslo zásilky až do okamžiku vrácení kupní ceny.
Vracené zboží musí obsahovat původní visačky, nesmí být použité, musí být v původním stavu a v původním obalu, v jakém bylo zákazníkovi dodáno.

Peníze za vrácené zboží budou zákazníkovi vyplaceny do 30 dnů od obdržení vráceného zboží, a to na stejný účet, z něhož byla provedena platba při nákupu zboží.

V případě, že jste použil platbu dobírkou, uveďte účet, na který chcete, aby byla částka připsána.